POLITICA DE RETURNARE

Drepturile clienților noștri sunt întotdeauna o prioritate. Magazinul online www.tapete3d.ro respectă Legea "Legea PP 133 privind securitatea datelor și protecția consumatorilor", în conformitate cu care cumpărătorul are dreptul să restituie bunurile achiziționate în următoarele cazuri:

 - imaginea,de pe bunrile comandate, diferă de cele selectate, are defecte ușor vizibile;
- dimensiunea produsului nu corespunde cu cea dorită mai mult de 20 cm;
- Produsul este deteriorat în timpul livrarii;
-Tehnologia utilizată pentru producere este diferită de cea comandată.

Returnarea sau înlocuirea mărfurilor nu se aplică mărfurilor de calitate corespunzătoare, care corespund pe deplin descrierii de pe site-ul magazinului nostru online.

Dacă sunt depistate neajunsuri, atunci când bunurile sunt primite, Cumpărătorul trebuie să ne anunțe prin e-mail despre eșecurile descoperite.

În mesaj trebuie să fie relatată descrierea amănunțită a defectelor depistate.

După examinare, managerul vă va contacta și vă va spune adresa unde este necesar să trimiteți bunurile. Sau le trimiteți la adresa expeditorului indicată pe site-ul magazinului nostru online. În acest caz, Clientului i se rambursează banii ce țin de trimiterea produsului la adresa sediului nostru.

Cumpărătorul nu are dreptul de a refuza bunurile de bună calitate, având elemente definite individual, dacă bunurile respective pot fi utilizate numai de Cumpărător care îl achiziționează. Cumpărătorul are, de asemenea, dreptul de a depune plângeri împotriva vânzătorului cu privire la defectele în ceea ce privește calitatea mărfurilor, în cazul în care acestea se găsesc în timpul exploatării.

Metoda de returnare a banilor:

Metoda de returnare a banilor cumpărătorului coincide cu metoda de plată.În cazul în care plata a fost în numerar, în cazul confirmării păstrării documentelor de prezentare și fiscale, Cumpărătorului i se vor restitui banii pentru bunurile returnate.

Dacă plata a fost efectuată prin intermediul card-ului bancar , în cazul confirmării păstrării ntacte a marfei, Cumpărătorul va trebui să scrie o cerere de rambursare și să o trimită la e-mailul magazinului online și să predea bunurile.

Banii vor fi returnați în contul bancar al cardului bancar cu care a fost efectuată plata.

În termen de 7 zile, de la primirea bunurilor, banii vor fi returnați Clientului.